Waar staan wij voor

Door onze jarenlange ervaring snappen wij dat schoonmaken bij de klant verder gaat dan contracten en schriftelijke afspraken. Omdat ons personeel zich dagelijks op diverse de locaties van de onze klanten bevinden, snappen wij welke processen er spelen en in welke mate wij hieraan kunnen bijdragen. Dit zit ‘m dan enerzijds in de manier waarop de schoonmaak moet worden georganiseerd om aan de (hygiëne)richtlijnen te voldoen maar anderzijds ook begrip te hebben voor het feit dat de klantomgeving overal anders is. Het gevolg hiervan is dat wij, ECS diensten, ons een houding aanmeten die niet verstorend maar juist ondersteund werkt.

Onze mensen herkennen plots opkomende prioriteiten en kennen de instructie deze acuut voorrang te verlenen. Denk hierbij aan een uitbraak van het NORO virus of een extra schoonmaak van sanitair of entree in geval van ‘hoog bezoek’ bij verzorgingsinstellingen. Wij voeren constant overleg met alle betrokkenen binnen de facilitaire dienstverlening en het management van ECS diensten is veelvuldig op de diverse locaties aanwezig om te zien en te horen hoe het gaat en actief bij te sturen waar nodig. Wij hebben getoond goed te kunnen samenwerken met ‘eigen schoonmaakpersoneel’ van onze klanten. Ook hierin wordt door onze floormanagers continue gezocht naar de meest optimale manier van samenwerken.

ECS diensten is vergeleken met bepaalde marktpartijen geen grote speler maar wij compenseren dit door onze ongelofelijke drive de beste te zijn voor de klanten waar wij voor werken. Dit uit zich niet in prachtige leaflets, dito verhalen en ervaringsgetallen die gedistilleerd zijn uit duizenden medewerkers. Nee, dit uit zich door te doen wat je belooft, te zeggen wat je denkt en te luisteren naar de klant in een professionele setting van eerlijkheid en transparantie. Als het lukt op deze manier samen te werken is geen uitdaging te groot en versterken de klant en ECS diensten elkaars bedrijfsvoering optimaal.